Przejdź do głównej zawartości

Fall time, cozy time BOOK TAG


Ta cudowna pora roku trwa już od jakiegoś czasu, a mi dopiero teraz zebrało się na odpowiedzenie na kilka jesiennych pytań. Ale nigdy nie jest za późno ;)


No to lecimy!

1. Chrzęszczące liście: świat jest pełen kolorów - wybierz książkę z czerwonym, pomarańczowym i/lub żółtym na okładce. 





Niech będzie jedna z tych, które aktualnie czytam. Czyż to nie są wprost jesienne kolory? A sama książka jest póki co (jestem prawie w połowie) świetna.

2. Wygodny sweter: wreszcie jest wystarczająco chłodno, żeby przywdziać ciepłe ubrania - książka, która wywołuje u ciebie motylki w brzuchu.


Tutaj mój wybór pada na "Do wszystkich chłopców, których kochałam". Cała historia jest tak urocza, że już bardziej chyba nie może. Interakcje między Larą Jean a Peterem, między całą rodziną Songów są po prostu cudowne.

3. Jesienna burza: wyje wiatr i leje deszcz - książka lub gatunek, które mogłabyś czytać w taką pogodę.

Jak dla mnie będzie to fantastyka. Jeśli za oknem jest wichura, uwielbiam zamknąć się w domu, otulić kocem, zrobić coś ciepłego do picia i udać do kompletnie innego świata. 

4. Chłodne i rześkie powietrze - najfajniejsza postać, z którą chciałabyś zamienić się miejscami.


Wspominałam sobie książki, które przeczytałam w ostatnich miesiącach i mój wzrok padł na "Alcatraza". Z nim bardzo chętnie zamieniłabym się miejscami. W końcu wszystkie moje nieszczęsne wypadki miałyby jakieś wytłumaczenie. To oznaczałoby, że mam talent! 

5. Gorący cydr - jaką niewypromowaną książkę chciałabyś zobaczyć jako następny gorący hit?

Tutaj mam dwie odpowiedzi:


Jedną z nich są "Inne zasady lata", chociaż ta wpadła mi do głowy dopiero po chwili, bo jest to niezbyt znana książka u nas. Za granicą jest o niej pełno. O tym, że wydano ją w Polsce dowiedziałam się przez kompletny przypadek. Na okładce wpadło mi w oko nazwisko autora, które skojarzyłam z tym od "Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe" i okazało się, że to jedna i ta sama opowieść. 




A druga z nich to "Pierwszy grób po prawej". Nie jest może o niej tak cicho, ale jak dla mnie nadal niewystarczająco. Książka jest świetnie napisana i wypełniona genialnym humorem. Chciałabym, żeby więcej osób ją przeczytało.

6. Płaszcz, szalik, rękawiczki: zrobiło się zimno i najwyższa pora się okryć - która z twoich książek ma tak żenującą okładkę, że nie chcesz jej pokazywać publicznie?



Zdecydowanie jest to "Anna i pocałunek w Paryżu". Tylko na nią popatrzcie... Koszmarek. Poza tym po głębszym zastanowieniu się nad treścią to nie zwracając uwagi na okładkę nie chciałabym, żeby ktoś mnie widział czytającą ją.


7. Pumpkin spice - jakie jest twoje ulubione jesienne jedzenie na poprawę humoru?


Hmm... To akurat moja ulubiona przekąska na każdą porę roku, ale jesienią więcej czekolady nie zaszkodzi, więc pochłaniam ich znacznie więcej. A jest to MilkyWay Crispy Rolls. Te takie rureczki z nadzieniem MilkyWaya i oblane czekoladą <3 Są przepyszne. 


I to by było na tyle. Jeśli chcecie to śmiało możecie robić ten tag z mojego polecenia albo nawet podać swoje odpowiedzi w komentarzu pod postem! 

Komentarze

  1. Koniecznie muszę przeczytać "Do wszystkich chłopców, których kochałam". Tę książkę polecało mi wiele osób, a ja nadal nie znalazłam czasu żeby ją przeczytać.
    Pozdrawiam i obserwuję 😘
    zapraszam do siebie:
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag. myślę,że sama go kiedyś zrobię.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/10/recenzja-ksiazki-sonce-umiera-i-tanczy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny :D jeśli potrzebujesz dodatkowej motywacji do zrobienia go, możesz czuć się przeze mnie nominowana :D

      Usuń

Prześlij komentarz