Przejdź do głównej zawartości

BookTube-A-Thon 2017 TBR!

BookAThon mi nie wyszedł kompletnie... Udało mi się przeczytać tylko "Fantastyczne zwierzęta" i "Bad mommy". Później zaczęłam "Tysiąc pięter" i utknęłam z tą książką na dobre dwa tygodnie. Uznałam, że nie ma sensu pisać posta, bo wyglądałby pewnie właśnie tak jak te kilka linijek powyżej... Ale dzisiaj zaczął nam się BookTube-A-Thon i tym razem wybrałam książki, o których wiem, że w 90% powinny mi się podobać, więc postanowiłam spróbować jeszcze raz :D 

Mój najbliższy tydzień będzie wyglądał tak (książkowo, oczywiście):
1. Książka z osobą na okładce - "Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk



2. Książka, o której jest/było głośno - "Prawdodziejka" Susan Dennard 



3. Przeczytać książkę w jeden dzień - "Why not me?" Mindy Kaling



4. Książka z bohaterem kompletnie innym od ciebie - "Inne zasady lata" Benjamin Alire Saenz



5. Przeczytać książkę całkowicie na zewnątrz - "Koralina" Neil Gaiman



6. Książka kupiona przez okładkę - "Diabolika" S. J. Kincaid



7. Przeczytać siedem książek - "Indeks szczęścia Juniper Lemon" Julie Israel 



Bardzo możliwe, że z czasem jednak podepnę jakąś książkę do kilku wyzwań, ale jeszcze zobaczymy! W momencie pisania tego posta mam już jedno (w sumie to dwa, ale na razie nie łączę) wyzwanie za sobą! W drodze na uczelnię, żeby złożyć dokumenty przesłuchałam całą "Koralinę" :D więc w sumie książka na zewnątrz, jak i w jeden dzień przeczytana. Ale zostało jeszcze dużo czasu, więc trzymajcie kciuki :D 
A tak jeszcze na marginesie "Indeks szczęścia" jest książką "grupową" całego BTAT, więc to dodatkowy punkt! :D
Bierze ktoś udział? Co zamierzacie czytać? :D

Komentarze

  1. Nie wiedziałam wcześniej o tym maratonie a szkoda, bo prawdopodobnie wzięłabym udział. Lubię takie inicjatywy, chociaż dotychczas miałam okazję tylko dwa razy ukończyć Bookathon ;)

    Read With Passion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam śledzić ten kanał: https://www.youtube.com/channel/UCZhmQgR4l0MMisH-OGO729Q :) co prawda, następny BTAT dopiero za rok, ale warto sobie zapisać :D

      Usuń
    2. I jeszcze dzieje się teraz coś takiego jak Biannual Bibliothon :) ten, jak nazwa wskazuje, odbywa się dwa razy w roku, więc kolejny będzie trochę szybciej :D https://www.youtube.com/channel/UCax5iInFtxgYeqG6MKhTPJg

      Usuń

Prześlij komentarz