Przejdź do głównej zawartości

BookAThon Polska Lato 2016!

Wiem, wiem... Nie ma mnie tutaj tygodniami, a teraz wrzucam tylko taki post... Ale chcę przywrócić bloga do życia i postanowiłam robić to małymi kroczkami! :D

Na początek pojawi się właśnie post informujący co zamierzam czytać (lub już przeczytałam) w trakcie obecnego BookAThonu, bo przecież połowa już minęła. Dopiero przedwczoraj postanowiłam, że jednak wezmę udział, więc na szybko szukałam książek.




1. Wakacje z duchami - "Pierwszy grób po prawej" Darynda Jones
2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii - "Koniec warty" Stephen King
3. Autor o Twoim imieniu lub inicjałach - postanowiłam jednak przeczytać coś Agathy Christie, ale jeszcze nie zdecydowałam co...
4. Lato z kryminałem - "Cięcie" Veit Etzold 
5. Książka z Twoim zawodem - "Bez słów" Mia Sheridan
6. Wakacyjna miłość - "On the fence" Kasie West
7. Przeczytaj 1500 stron - jeśli wszystko dobrze pójdzie to powinnam przeczytać ponad 2000 stron (póki co przeczytałam już ok. 700 :D) 

Pomyślę nad napisaniem recenzji przeczytanych książek, ale nie wiem czy dam radę, bo zazwyczaj siedzę w pracy do 23-24, a później nie mam siły siadać do komputera i myśleć spójnie... Ale zobaczymy! :D mam nadzieję, że jednak mi się uda :D 

A Wy co czytacie w trakcie BookAThonu? Pochwalcie się! :D 

Komentarze

  1. Nie mogę się doczekać :D
    Ja nic nie planuję, bo moje plany zawsze biorą w łeb, więc czytam na spontana

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz