Przejdź do głównej zawartości

Listopadowy TBR

Zazwyczaj nie robię miesięcznych planów czytelniczych, ale zobaczyłam jak bardzo jestem w tyle z moim jesiennym TBRem i stwierdziłam, że muszę się jakoś zmotywować. Jak lepiej to zrobić niż powiedzieć wszystkim co chcę przeczytać i mieć nadzieję, że będę czuła się zobligowana do zrobienia tego :D i jeszcze postanowiłam pozwolić sobie na wycieczkę do księgarni pewnego dnia, jeśli uda mi się wykreślić wszystkie pozycje z tej listy :D 
Książek będzie tylko 5, ale w tym miesiącu czeka mnie też kilka kolokwiów, więc jeśli przeczytam je wszystkie, mogę być z siebie niesamowicie dumna.

1. "Tower of Dawn" Sarah J. Maas


Tym razem nie mam zamiaru czekać do polskiej premiery i chcę przeczytać kolejną część "Szklanego Tronu" jak najszybciej. Pomińmy fakt, że minęło już trochę czasu od premiery tej powieści... Dwa miesiące później to i tak szybciej niż prawie rok :D

2. "The Call. Wezwanie" Peadar O'Guilin


Niedawno ją sobie sprawiłam i nie chcę, żeby leżała miesiącami zapomniana, więc zamierzam przeczytać ją w najbliższych tygodniach :D

3. "Żniwiarz. Pusta noc" Paulina Hendel 


Co prawda nastrój na straszne rzeczy bardziej pasuje ponoć do października, ale jak dla mnie to listopad jest takim miesiącem. W tej książce podobno znajdzie się trochę strachów, więc czemu nie wciągnąć jej na listę i przeczytać jak najszybciej :D

4. "Nibynoc" Jay Kristoff


Kolejna książka, którą niedawno kupiłam i obawiam się, że jeśli teraz się za nią nie zabiorę to przeleży na półce przynajmniej rok... 

5. "Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton


Od kilku miesięcy słyszę pochwały na temat tej książki. Również od kilku miesięcy leży ona na mojej półce... Najwyższa pora ją odkurzyć i przeczytać :D

Już wiem, że nie wyrobię się z moimi jesiennymi planami, ale mam nadzieję, że uda mi się przeczytać przynajmniej połowę z tamtej listy. Trzymajcie za mnie kciuki! :D

Czytaliście te książki? Albo może też macie je w planach? Dajcie znać! :D

Komentarze

  1. Trzymam kciuki ❤ Też mam plany, ale co z tego wyjdzie trudno powiedzieć. Nigdy nie robię jakiś planów na miesiąc, sezon, czy nawet rok, po prostu wypisuję książki które mam na półce i które muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne pozycje, po które również chce sięgnąć, ale jeszcze nie wiem kiedy :D
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytaj jeszcze "Fałszywy pocałunek" i powiedz mi czy przeoczyłam tą bardzo zaskakującą rzecz na końcu xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz